قدردانی اتحادیه سازمان های غیر دولتی حامی حقوق ملت فلسطین از صدا و سیما


دکتر زهرا مصطفوی دبیر کل اتحادیه بین المللی سازمانهای غیردولتی حامی فلسطین در نامه‌ای به پیمان جبلی رئیس صداوسیما از تولید برنامه «ساعت به وقت قدس» تقدیر کرد.

 

در نامه دکتر زهرا مصطفوی دبیرکل اتحادیه سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین خطاب به پیمان جبلی آمده است: احتراما مقام معظم رهبری در دیدار اعضا جمعیت دفاع از ملت فلسطین با ایشان «ترویج معارف فلسطین» را به عنوان یک اولویت و ضرورت مورد تاکید قرار دارند و بعدها بر ضرورت «بصیرت افزایی» و اخیرا نیز همه مسئولین و آحاد جامعه را به «جهاد تبیین» توجه دادند.

در ادامه این نامه آمده است: شکی نیست که صداوسیما در این مهم نقشی کلیدی دارد. برنامه «ساعت به وقت قدس» برنامه ای علمی، متنوع و پرمحتواست که به نوعی لبیکی به امر ولی امر مسلمین در ترویج و نشر معارف فلسطین در سطح جامعه است.

دکتر مصطفوی در پایان نوشته است: از باب «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» لازم دانستم تا به شما برای تولید چنین برنامه تبیینی تبریک بگوییم. بی شک انتظار آن است که شاهد تکثر و تدامه چنین برنامه‌هایی از صداوسیما باشیم.

«ساعت به وقت قدس» که با اجرای علی خلیلی و سوسن الهمه و تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک هر هفته پنجشنبه و جمعه از شبکه یک سیما پخش می شود، در روزهای اخیر نیز به مناسبت عملیات «طوفان الاقصی» به صورت زنده روی آنتن رفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *